تریلایت

محصول

رزین تبادل کاتیونی

ویژگی های کلیدی

رزین تبادلی تریلایت (کاتیون اسید قوی) از اسید سولفوریک با گروه عاملی استفاده می کند.
و دارای ظرفیت تقسیم نمک است و به آن اجازه می دهد کاتیون ها را در کل محدوده pH مبادله کند. در برابر حلال های آلی، اسیدهای قوی، قلیایی های قوی و عوامل کاهنده پایداری نشان می دهد و آن را به پرمصرف ترین رزین تبدیل می‌کند.

رزین تعویض معمولی SAC یک نوع ژل مبتنی بر استایرن است و یک نوع متخلخل با تخلخل افزایش یافته نیز می تواند از طریق یک فرآیند تولید خاص انتخاب شود.

ساختار شیمیایی رزین تبادلی SAC از نوع متخلخل مانند نوع ژلی است، اما دارای درشت منافذ زیادی بر روی سطح خود است و سطح بالاتری نسبت به نوع ژلی دارد. رزین تبادل یونی متخلخل دارای تخلخل و سطح بالایی است که امکان تبادل موثر یونی را حتی در محلول‌های غیرقطبی یا با ویسکوزیته بالا فراهم می‌کند. رزین نوع متخلخل در مقایسه با نوع ژل، سرعت واکنش و رنگ‌زدایی بهتری دارد و در برابر آلودگی‌های آلی، قدرت تورم و استحکام انقباضی مقاومت بالایی دارد. با این حال، به دلیل رطوبت بالاتر در داخل، ظرفیت تبادل آن ممکن است کمتر از رزین نوع ژل باشد.

هنگام انتخاب رزین تعویض SAC، استفاده از نوع ژل ممکن است برای تصفیه آب عمومی یا تصفیه محلول های قطبی با شرایط کم تر، مانند محلول های ویسکوزیته کم، مقرون به صرفه تر باشد، زیرا فرآیند تولید از نوع متخلخل پیچیده تر است و بنابراین قیمت واحد بالاتر است در مورد نوع متخلخل، هنگام استفاده برای شرایط پردازش سخت (دمای بالا، فشار بالا)، درمان با حلال غیر قطبی و تصفیه مایع با ویسکوزیته بالا، می توان عملکرد بالایی را انتظار داشت.

مناسب مناطق

آب فوق خالص

تصفیه آب

نیروگاه

غذا

کاتالیزور

اسکرول به بالا